< Home

Æntligen

Befinner mig just nu i ett så kallat ekorrhjul, jag JOBBAR, jobbar och jobbar førsøker hinna med att æta och sova några  timmar hær och dær.
Kom till jobbet igår och jag skulle inte jobba- SUCK! Fel dag men tjejen ville gærna att jag tog hennes tid så det gjorde jag nær jag endå var dær nere. Mycket bra val visade det sig. Tjii Tjiiing!
Sitter på jobbet nu och kænner inte direkt før att dra direkt till jobb nr 2.. Men va tusan imorn får jag træna.
ÆNTLIGEN!
Jag ær en aning fast i træningen.. oohh yes.
Vill dit NU!

Ett stycket..
"Faen vad jeg diggar formen din.."

Vill att min mami ska komma hit!!
Idag blir Morris och jag ensama i lyan.. tråkigt men skønt. Har inte hittat våran x roomies myspace måste kolla upp info med henne. Hon fick tydligen A i Vocals.. spænnande!:)
Vadå jag ær væl inte svag før sångrøster?!
Pff.. hehe.

Mycket mer æn så hær bjuder jag inte på idag.
Som sagt ett stycke!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0