< Home

Bajskorvar eller lera? - Strunt samma snön är borta

Förlåt Cao - inlägget dröjde längre än vad jag anade när jag sa snart till dig.

Första dagen på jobbet sedan op, seegt kan man väl lugnt säga. Maaan! Trots detta flög dagen förbi och det känns ju alltid bra.
Fick veta att jag ska gå på dagskiftet denna vecka, tankarna skingrade sig direkt och på någon millisekund hade jag timeplanen för Elixia i huvudet..:) Ska man ta några pass denna vecka kanske.. Att jag ska!!

Smärtan kommer och går - mer piller åt folket.

Alternativen kollas, vill egentligen inte men det är skönt att se sig omkring med. Återkommer till frågan.

Underbart att komma till jobbet och se Russells ansiktsuttryck.. han kastade sig i mina armar och hojtade  "Ohhh Heeeellloooo Girl!!" Han var glatt överraskad och se mig. Extraknäcker som fadder åt oss yngre.. Ikke sant Soffipropp?!

Applåder från Hell-O publiken, med en viss ironi ; Dom ofrivilliga fotavtrycken i dom suspekta bruna högarna..

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0