< Home

Budo & Fitness Stores

Jaaaarrrrråååå!
Skål och Grattis din biffiga målvaktjävel.. ;)


Halllåå Sweden!
Sjukt billigt måste jag säga.. för billigt för mitt eget bästa. Första inhandlingen var givetvis en standardmjölk, Mmm!
Sen kutade jag runt som en tok från en afrosalongen till den andra - top secret misson. Har nog gjort götet´s innerstad med råge idag, tog ett tag men hittade till Budo & Fitness till slut.. nu jäklar ska det bli ordning på torpet. Här ska inget gå till spillo. Wiihoo. Svaret på er fråga är-Nej jag har inga träningskläder med mig, men jag önskar jag hade de.

En kram från en tjockis med en mega spermie i form av ett  foster i magen var dagens höjdpunkt.
Vi satte fart och uppdatera varandra om allt!! Tro mig vi håller fortfarande på.. då ska man ha i åtanke att min mun
kastar ut sjukt mycket ord i vanliga fall och nu exalterad och allt... migränanfallen duggar tätt.
But heey - long time ago..:)

Man säger ju att världen är bra lite och det stämmer verkligen.. Fick ett sms när jag gick igenom centralen..
"Är du ¨på centralen i Göteborg?"
Ni vet känslan man direkt känner.. vart vart VART?, Hehe. Sjukt iaktagen är första känslan för er som inte kunde koppla själva. Michaela och xx kexet väntade på bussen mot östgötskmark så fick en mega kram. Alltid trevligt. Vilket jäkla sammanträffande - men endå inte. Skulle joinat på gayfest på Gossip igår men dissade den. Illa jag vet Cao :P.
Fråga mig inte varför. Kanske för att min lever vill rehaba sig lite. Förmodligen.

Ammoniak är ingen trevlig doft.. uh. Men scchhnyyggt blir det nog.

Dagens iaktagelse; Pilotuniformer sitter fint en lördagsförmiddag i Göteborg... GRR!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0