< Home

Dead by April


Finns inte en möjlighet för mig att återberätta vad som skedde och inte skedde igår. Kolla in mina bilder på facen, dom säger mycket och ibland helt fel saker. Vi fuckade ur - ATT vi gjorde.
Bästa lördagen på mycket länge. Skönt när man inte behöver sålla hela dagarna.



Dom två torrbollarna som inte badade får hissas eller dissas för bilderna från Jacuzzin.
Vi hade då fan nollkoll- vi bara fyllde på vätskedepåerna.
Igår dansade vi som aldrig förr, älskar att dansa. Bara känna rytmen, ahh. Woohoo!
Kärlek ♥
Motala är sig likt, profilerna finns kvar på Harrys. Några mer desperata än tre månader sen, andra har nog inte gått hem sedan dess. Tack men Nej tack - jag klarar mig från staden Motala, speciellt utelivet.
Nice värre att träffa blattuscharna Leila K och Nänitäni:). Pemmeli var med på ett hörn där också.
Återigen - Kärlek!
Med eller Utan är avklarad, faktiskt inte efter utekvällen utan mitt på ljusa dagen. Imorn kan det bli nr 2 i ordningen. Sinnes vad gott det är där. Speciellt kyckling/curry i grovt bröd UTAN grönsaker såklart.

Fått reda på ett och annat, det liksom kvittrade till.. Har bara en sak att säga..
What GOES around COMES around.

Hör ni?
Lyssna.. det ekar ju till och med..
Hör ni nu?
Men ahh..
Det är ju jag som skriker på Hjälp! - Sjukt nervös inför tisdag.
Några säger 3 dagar andra säger 2 veckor, jag säger max 1 vecka.
Några säger olidlig smärta andra säger ta dubbel dos så klara du dig utan problem.
Alla säger, Var glad att du bara tar bort dom en gång!!!
Tror inte det är smärtan jag är mest nervös för, utan hur min röst kommer låta. Måtte jag ha den samma.
PANIK!

Have to go back - need money, training and other stuff that brings quality into my life.

Buu-ropen går till;



(ovanför kunde jag skrivit utförligt men väljer att bara lämna den blankt. Symboliskt)

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0