< Home

Motala-staden som är i ide sept-april



Baah -

Ungefär så känns det, lite små frustrerad. En aning. :(
Är hemma vill umgås med folk, men vad sker.. nothing. Stjärnan Bacon tittade förbi med en kexchocklad påse och visade sin ristade kropp. Nice säger vi åt de. Hög femma!

La familia- ska vi ta en filmkväll imorn?

Vaknade med en mindre bra känsla i halsen. Började genast känna med min vänster hand efter pillerburken.. slängde av korken och tog ett gäng, sen somnade jag gott och vaknade igen kl 12:37. Mami hade ringt ca 3 gånger och stört min skönhetssömn men det tackar jag vänligast för. Hellre det än att jag ligger och ingen bryr sig:)
Det ringde på dörren jag travar upp helt näck och öppnar dörren (jag visste att det var mami) hinner inte ens se vem som står där på andra sidan utan vänder ryggen till och försöker leta mig in till sängen igen.
Då kommer hon in och sätter sig på sängen och börjar smeka mina händer som bara min Mami kan och tar fram två små paket. Då kände jag mig inte katig. Sötaste lilla krya-på-dig-nallen och ett superfint halsband fick jag.
Älskar dig Mami!!

Är sjukt uttråkad, jag vill tillbaka till Oslo, jobba, träna och träffa folk. Det är alldeles för stilla och lugnt här hemma.
Det är skillnad, stor skillnad - på allt.
Fick ett tips--> Ta och onanera timme in och timme ut .. då blir det liv i luckan.. Men hur jävla skoj är det på en skala?!
Ne sånt styr vi inte med.
Det jag kräver just nu är att något jag äter ska smaka, ge mina smaklökar deras funktion tillbaka. Inget smakar något. Hur kul är det.. Men vilket jävla Bitterfitta jag är. Usch. Endå uppfriskande på någotvis.
Ge mig träning så håller jag mun! Orka höra på El Joel att han blir böjbar åt alla håll.. inte ett dugg avis. Inte någonstans!

Har en förbaskat irriterande beslutsångest som kan avgöra ganska mycket. På måndag gäller det, Ja eller Nej. Lite nervös är jag allt.
Jag längtar som vanligt till värmen, långt bort vill jag.

Yster verkar lycklig, vem är denne parveln som jag ska gö intryck på..:)
Team Sportia kö på i samma gamla anda och förnyar butiken allt eftersom sortimentet kommer. Alltid nice med vårsortiment. Fick fina ord av Lisbeth, värmer enormt mycket att höra sådant. Det stoppar vi i positiva ryggsäcken.


Buuu ropen går till; Mig - ta ett beslut kvinna!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0