< Home

svarta marknaden - finns folk till allt!

Åsa och jag tog en roadtrip till el linko, inhandlade longboard, extern hårddisk och lite annat smått och gott.
Det är nu man kommer till insikt - helt klart.
Tjii Tjiiing!

Då har man börjat svält-dieten nu då, spännande vecka framför mig.
Ska sussa nu så jag är taggad till operationen imorn. Blir intressant hur jag kommer ta det, eller min kropp snarare.
Många historier har man fått höra. Hoppas min historia kommer att berättas i Hagis-anda.

Sjukt många beslut som måste fattas, får helt enkelt fundera på dom när jag är hög.
Ses bland molnen kära vänner. Bilder, en film och annat nördigt kommer att laddas upp när min hälsa tillåter de.

Kvällen har varit underbar, Tack Åsa!
Skönaste bruden är hon -"Vet du vad jag kom och tänka på när jag satt på toan (på bion)!?.. Parkeringsavgiften har gått ut!!"
Varpå vi springer till bilen samtidigt som vi ber till högre personer som Heath Ledger ;). Om vi klarade oss utan bot?
Va tror ni.. ATT vi gjorde!!
Fruktansvärt förbannad, snö IGEN!?! Vad är det som händer??!!

Applåderna går till; Firstaid´s personal!!!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0