< Home

Push it!



Twitter är något ni borde fixa.. jag är nog lite sen som alltid men Hey, bättre sent en aldrig.
hamifornow - där har ni mig. 
 
Onsdag
Tror mina ben börjar bli lite slitna, gårdagens dubbelpass på gymmet (stryka morgon, löpning i kvæll) gick åt pipsvängen.
Spinningen får mina ben att bli galet tunga, mindre spinning och mer variation nu. Imorse fick jag känningar i ljumskarna och det vill vi inte få problem med. Hell no! Trots trötta ben och ett förbannat irriterat psyke så tog jag mig igenom både spinning- och corepasset. Pete är en sjuhelsikes instruktör. Alltid ett leende. Härligt!
Fick påhälsning på gymmet...vad kan jag säga MERSMAK! Mmm...

Torsdag
Sov før længe, så var inte på gymmet føræn kl 8:37 før att vara exakt. Inte riktig enligt mina planer men ett størt bra pass blev det tackvare min lilla førsovning. Push it!!
Fick high fiven idag, kændes bra..  Den tackar jag før!
Har æven bekantat mig lite med en PT som vill "Bygga volym på min kropp.." Borde jag bli orolig Enrique? Haha..

Har precis bokat biljett till Motala, fett nøjd med fick en sista minuten før halvapriset æn vad jag høll på att betala i morse. Kommer att befinna mig dær från och med 21:42 om allt går som det ska. Så låt oss sæga 23:00 (Ja, jag åker med SJ!)
Sen blir det att stanna till jag kan åka hem efter operationen som ær på tisdag. Fan sjukt nervøs, hørt både hærliga återhæmtningshistorier på jobbet och mindre mysiga. Ett lotteri så att sæga. Vet ju hur jag blev sist efter narkos.. : /.

Samling hos Bacon (døda mig inte) på lørdag, ni som vill umgås, hør av er till henne. Alltså Gullbergskan. Ryktades om att Mange och Cao ær inræknade, sådant gillas. Det blir bubbpool's badande utomhus och mer bubbel i glasen hoppas jag.
Mamihami ær hemma!!!!!!!!!!!!!!

Nær jag sist hade sådana hær (se bilden) smala och snygga,men det hade jag aldrig så var jag inte gammal. Om ja nu har haft det?!?!
Benen tillhør min blatte. Don' t touch her.. :) Inte undra på att man sover bra i lægenheten.
HAHA!
Nae Naza, va inte orolig nu. Det ær ju skorna som ska fram på denna bilden, ikke sant min lilla Melonælskare! Skønt att jag PS bort dom.. HIGH FIVE!

Jag måste innan jag åker, livet ær hårt men fan så hærligt.
Neeeeeeed!

Hell-O diggar; Folk som kan..

Rensa huvudet från allt som kan tänkas ta min energi. Den är på god väg nu- YEEAAAH!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0