< Home

Karma

Älskar att dansa!  Tänk bara om man kunde. Check this out...
Varning för upphetsning!!!
http://www.youtube.com/watch?v=ld-J2p6IPKY

Hot, Hot, Hot, Hot!!


Bacon har lämnat Norskmark och lämnar en sparringpartner bakom sig.
Helgen kommer ha en speciell plats i mitt hjärta. Hur kul får man ha egentligen? Hur bög kan man vara utan att vilja erkänna det? Du fick allt till det BF haha- säger bara bög, don´t deny it. Kommer snart på en gaybar nära dig. HAHA!

Helgen;

Träning gånger 3
Fylla gånger 1½
Shopping gånger 1
Meningsskiljaktigheter gånger 1
Skrattanfall gånger ..hm tappade räkningen.
Bildbevis gånger 100 - det återkommer jag med.




Tack Bacon för att du kom!!
Helt stört att du inte nådde ner med fötterna när du kissade. HAHA!
Du er sa Lav..!!

Helgen har varit väldigt händelserik.
Har sållat idag, trodde inte jag skulle behöva det men det gjorde jag tydligen.
Karma will hunt u down.

Diggar att vi har nätverkskabel nu, en helt ny värld har öppnat sig. Kind of.. (tyst BF)
L word säsong 6 avsnitt 8 ligger och väntar på mig.

Ni kommer få bilder på facen att kika på, hon (gymmnasten Anna) måste bara kolla med Fillipedia hur man gö. Vilket litet geni det bor i den kvinnan - känn ironin , temporärt åtminstone.

"Enjoy the silence"

Hell-O diggar; SUNSHINE!!!

P.s Smarrigheterna kommer när humöret sett morgondag. Så läs imorn, det är inte aktuellt med högläsning i sängen för barnen då..:)

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0