< Home

Om bitterfittan själv får välja

Talanger växer inte direkt på träd. Ibland ploppar det upp helt sinnesjuka talanger någonstans i världen.
Det är precis vad som skett nu. Kolla in denna 6-åring , Madine Mohamed, jämförs med Zinedine Zidane.
http://www.youtube.com/watch?v=10FKWOn4qGA
2,5 milj har redan sett honom på youtube och han har redan fått ett stipendie av franskafotbollsförbundet.
Storklubbar som Chealsea och Real Madrid håller redan ögonen på honom.
Mjölbyhakan är ett faktum!

Gav mig själv order att sova ut idag, haft stördaste träningsvärken i mina ben efter ett sinnespass, men skönt var det.
Inte för inte man tar lika mycket vikter som killen innan, fotbollslår liksom - på gott och ibland väldigt mycket ont.
Kvällen består av bröst, biceps, ländrygg (ev länd onsdag) och ett gäng MAC11 övningar samt lättare fys 30min.

Onsdag innebär att jag återgår till mitt vanliga träningsschema;
06.30 Spinning
07.35 Axlar,mage, balans och spänst dagen till ära.
Sen frulle på gymmet.
Beroende på hur kroppen mår kan det bli ett kvällspass med. Helgen är ockupperad så måste puzzla lite.

Dj Tiesto får en att bli hög av lycka. Helvete hur dum kan man vara egentligen (tänker ni) men jag skulle vilja träna jämt.
Förstå vad underbart och få peppa andra som vill börja träna och hjälpa dom på vägen.
Joaquim; I´d look at your Ipod shuffle.. Nothing else! LOL!

Har börjat med att sätta upp regler som jag kan bryta (måste ha lite spänning i vardagen förutom träningen.)
Regel 1.  Inget internet efter kl 00.00, då ska jag ha kollat klart på alla filmer jag somnar till och sovamusiken ska vara på.


Hell-O diggar; Joel´s nya liv.. han har börjat på gym! Hööög feeemmmmaa!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0