< Home

17 Mai!

Hipp hipp Hurra för idag är det Norges dag.. lallalllaa. Sen att Norge och Alexander vann är inte direkt chockerande.Heja Norge!!

Måste bjuda på ett litet kort från älskade slottet. Tror kanske att jag är först att jula( det är den saken jag försöker att styra upp..) just denna morgon på Slottsbacken.
Sen att det inte skriker varken gymnast eller smidig brud det är en annan sak. Gillar starkt hur min mage ser ut..haha Noot.
Upp och ned är tydligen inte min grej!
Som ni ser på bilden så verkar det bli en strålande dag med tanke på kortet knäpptes runt 06:20 idag.

Nu sitter man och klockan är 06.38- Funderar på om jag ska sova eller ej ska ju upp om 1½ h.

Fugazi-WOW!! Bra jobb har jag skaffat mig. Dj;n är nog en våtdröm för alla med bra smak:P. Det var både dansbattle och enormt heta människor. Ni vet step up filmerna.. några heta jäklar dansade så idag.
Ooohh!

Nu har jag bestämt mig-- det blir sömn.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0