< Home

DON`T DO IT!!

Nej nej och åter nej! Det är inte okey att passa in trosskyddet öppet i omkl på ex.. gymmet! Ni läste rätt.
Skärpning tjejer, brudar, kvinnor och tanter. Gå till toaletten och do it in private så att säga.

Bokia ni kan snart fara åt.. min mattebok skickas idag lite över en vecka efter jag beställde den. Pff dåligt som tusan. Om ni läser något i stil med ett mailhot mot Bokia.se så är det bara jag som slagit till! (Snyggt om det skulle ske något sådant i natt..haha fan typiskt min tur.)
Morris har flyttat in och med henne kom doften av Riskakor med ostsmak, vilket tog mig genast tillbaka till högstadiet då jag proppade i mig packet efter packet. Inte undra på kärleken man skaffade sig mellan smultrona och Alice.

Gymmets två hetaste tränade tillsammans.. Invite me? :P. Lätt säger jag på den, "Inte billig bara villig!" . John kan få till det ibland så att säga. Saknar grabbarna från Örebro och mina brudar. Snacka om att man blir som en huggorm mot vissa på jobbet.

Ska på visning imorn, 16kvm för 3500NOK, billigt :). Lägenheten är sliten men så länge det inte är ensammavargen stuk på det hela så tackar jag Ja! Håll tummarna. Tjejen sa att jag kan få den på en gång för mitt mail var så bra.. stackars tjej hon vet inte vilken manipulativ  människa jag är- Woohoo! Nevars så illa är det inte. Skrev något i stil med, tystlåten, blyg och pillermissbrukare - tyckte det stämde bra. Ikke sant!

Vad sker med mina ögon.. tändstickorna hjälper inte. Dags för det tunga artelleriet - hårnålar.
Ska lägga mig nu, galet. Men det är bäddat för mys med Linda. Jäklar fotboll, vill vill vill se, men det spelar tydligen ingen roll.
Mange, du kommer kramas ihjäl om du kommer.. du som gillar att kramas:P. Fan va skoj om du kommer!


Applåd; Cao på Tipselit idag!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0