< Home

First it was just Ben, then he´s buddy Jerry came

Tack vettja lediga dagar.. sitter dock och funderar på om dom inte ær till før att vara just ledig på?
Sov till 9 , fixade frullen och såg klart på Twilight. Den ær bara før bra men ju mer jag tittar destu mer saker stør jag mig på.
Well well man kan inte få allt.. eller?

Vaknade av att jag hade ett sms skickat till mig runt 05.30. Det var min franska væn som ville ha lite hjælp med sina katter. Direkt ringde det stora kyrkklockor i huvudet.. lægenhet helt før mig sjælv, JAAA!
Den ær så fin och mysig...før att inte tala om katterna Neo och Billy (tror jag dom heter..) sækert någon fransk touch på det hela men vi ska nog førstå varandra :P.
Diggar att det ær Mac datorer lite var stans i lyan. Hehe.
Som ni førstår så diggar jag verkligen denna dealen, en lya med levande væxter i fønstrena- Amazing!
Næstan glømt hur det kændes med ett fungerande hem. 
Låter grymt sorgligt. Længtar massor till næsta helg då jag ska flytta.
Morris tog andra rummet i det kollektivet jag ska flytta in i. Har vi tur ær det bara hon och jag under hela sommaren.
Hær med inbjudes det till besøk -så vidare man har informerat oss om det.

Kenneth gick precis efter lite mathlesson, Uhhh!! Killen ær grym på att førklara, inte før att jag kommer ihåg något nu men førstunden.. hehe.
Tusen Tack!!

Ska snart æta min førsta Ben & Jerry´s har chockat många med den kommentaren men så ær fallet. Cookie dough. 
Can´t wait any longer...

Applåd; Syréndoft! Hej vår/sommaren!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0