< Home

Händerna på täcket

I´m trying to be a good girl Mom!

Vad händer med dagar som bara flyger förbi. Träningspasset gick skit, stressad som en galning var jag då jag väntade besök. Kände inte att jag riktigt hade tid att ta mitt vanliga pass så blev ett rejält axelpass.
Behöver nya rutiner.
Har en sak att säga hett värre. Uj uj. Händerna på... täcket.

Letar lägenhet som en liten tok, har varit på visningar över hela staden , man blir kräsen på områden. Vore grymt att få den på Kirkeveien men har lite små panik över hyran. Aja. Söta tjejer får man bo med iaf. Eller ja en tjej, men hon flyttar så va fan den teorin höll ju inte. Pff. Kasst av mig.
Nea din lilla jävel, jag är ingen galning:P. Bara ett gediget intresse. Haha.

Jobb idag igen då.. wow can´t wait. Ska bli underbart att dra på ett rejält pass sen. Fan vad jag ska plåga mig själv.
Btw blir inget Spain för mig denna vecka, skulle bli regn och jag hoppar inte jobbet för en vecka med regn. Nee Mami sorry!

Applåd; Att använda sina händer kreativt.. HAHA!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0