< Home

Hegdehaugsveien here I come!

Fick rummet på 16 kvm.  Skulle kunna säga kort och gott från skit till skit. Men nya skiten är större.
Ligger grymt bra precis vid korset Hegdehaugsveien-Parkveien-Slottsparken i en gammal bygård.
Roomiesarna var inte så mycket att prata om, har träffat två av tre. Musikern var inte hemma.
En liten fågel satt på min axel och viskade något om att jag kanske kommer vara själv i lyan i sommar.. inte helt fel. Wohoo.
Diggar HD-tvn och högtalarna tjejen lämnar. Helt möblerat och ljust, välkommen. Toan vill ni inte ens höra om, jag kommer inte gå på den. Haha- Nevars men den håller väl kanske samma standard om inte värre som jag har det nu. Positivt är att toan och duschen är separat. Mycket bra!

Plockade vuxen- och effektivitetspoäng så det bara sjöng om det idag. Sprang iväg och lämnade in mitt CV innan visningen, var ju endå på vägen så vad sjutton, köö pååå! Eller hur Bacon!

Hantverk har skapats i min säng idag (tänk ej nasty) och sitter nu på min fot. Funderar på att ränna runt och sälja skiten på marknader. Hm.. extra inkomst är aldrig fel:).

Jo jag diggar det goda i livet, vem gö inte de. Mmmm mums! Synd att sitta hemma när man är 23 när man kan sitta hemma hos någon annan. Så imorn blir det lyxhäng hos Rosen. Vi kommer gå därifån som Oslo´s största regerande Bitterfittor.

Sms.
"Nu ska jag in till Mjölby på fotbollsträning...!"
Mami skickade den meningen, snacka om att jag saknar turerna i bilen, La familia och Lundby mer än något annat ibland. Men inget är som jag vill att det ska vara så lika bra att inse att tiden är förbi.
Nu till saken. Mami skulle lämna en mattebok till Mange som hon ska ha med sig hit på fredagnatt/lördagmorgon (återkommer om detta) och jag skrev att hon skulle gå fram till den skallige tränaren och hälsa till PL.. haha. Det gjorde hon och han hälsade tillbaka -" Jag brukar inte säga till sina mödrar att dottern ska dra åt helvete men i detta fallet gör jag det!" För att sedan asgarva. Mami tog det hela med ro då hon känner mig men frågade sen vad PL betydde.. haha. Inte lika road.. Pinsamt skrev hon bara. Love you toooooo!

Mange kommer till Oslo och det ska bli underbart. Hon kommer gå med infektionssäker dräkt på sig hela helgen. En sådan rymddräkt som dom har på labb ibland. Jag tror stenhårt på den. Men ankomst 6.30 på Lördag - okeey- Kvinnan kommer åka hela natten. Skoj hoj du Mangis. Men vad gö man inte;)).
Eirik på gymmet ville ha med dig och träna Mange så det är bara att ta med sig kläderna. Fullfart!

Applåder; Ny lya med allt jag behöver för den lilla summan!!!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0