< Home

Mood



Precis så känner jag nu.
Uh- dödstrött. Men det är bara att köra på lite extra. Är man redan uppe i 150km/h kan man lika gärna gasa till 200khm/h.
Kööö bara.

Precis hemkommen från jobb på EMH och en "intervju" på förmodligen det nya jobbet. Ska provjobba på lördag. Kommer nog bli helt galet, Michael Jackson tema, Dj från London och utdelning av konsertbiljetter. Galet!!
Lina (chefen) frågade om 17maj med men då sa jag ifrån. Måste få uppleva en 17 maj ordentligt när jag är här.
Kan säga att om jag får jobbet och vill ha det så kommer mitt liv bli helt galet packat.
När ska jag äta,sova oc gå på toa?
Hehe.

Gymmet nu, blir rygg och biceps idag. Efteråt väntar en grön härlig bok på mig. Joo men jag älskar matte!! Har hört att det har mycket med inställning att gö.. positivt.

Jag har bestämt mig!


Buu; Smulor i sängen ( Kathis det är brödsmulor jag pratar om:P )

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0