< Home

Ofrivilligt fotograferad

Jag trodde inte mina ögon.

Skulle precis slänga ut filten och kände mig väldigt iaktagen av en skum man på bänken 5 m nedanför mig.
Han vänder sig om flera gånger för att titta åt mitt håll, tro mig det var ingen annan än jag där!!
Solen steker som aldrig förr och jag plockar upp skolböckerna och inser att det är lätt av med linne väder.
Bikini eller BH same same..
Hörlurar på, linne av och boken framför mig.. då lyfter jag blicken och ser att mannen sitter i profil till mig och grejar med något. Eftersom att solen steker på så har jag den rätt i ögonen och ser inte vad han sysslar med förän det är försent..
Han har alltså vridit upp sin digitalkamera mot mig låtit den kika över ryggstödet på bänken och fotat samtidigt som han inte låtsas som någonting utan bara tittat på omgivningen.
Jag blev helt förskräckt. Skit förbannad men hamnade i någon slags chock.
Mannen skyndade ner med kameran eftersom han såg att jag fattat vad fan han gjort och gick väldigt fort därifrån.
Samtidigt som han halvspringer från bänken kollar han bakåt på mig.

Jag är sååå förbannad att jag inte gick fram till honom.
Du får ta bilder på folk utan att fråga om lov men då måste dom vara i folkmassa .  Med andra ord inte smygfota en ensam tjej i BH.

Vill inte veta vad han ska med den bilden till!!
FAAAN!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0