< Home

TEAM SWEDEN!


Gårdagen i sin helhet.
Förfest hos min vän Kenneth som bor väldigt mycket närmre mig än vad jag hade en aning om. Kommer in och lägenheten som är top notch:) Säger bara skaplig lya. 115kvm för 18.000 NOK. Jo då sååå attéee. Pff.
Fick perfekta drinkar hela kvällen, några av dom endast med Fanta Free:)
Joel den lilla asiatjäveln tittade förbi när vännerna hans hoppade in i trikken utan honom (tillåtet att asgarva!!)
Även han fick sig en liten chock över lyan vi hade forze i. Fettnice.

Valet blev svårt ute på byen om vi skulle ta Hard Rock, Sirkus eller något annat. Asia tyckte det var för mycket pølse i kön. Haha.
Vi hamnade på Elsker. Fick se vem som var där.. nice:). Vilken kväll! Joel fick napp, det var en tjej så vitt vi såg..haha. Jag fick skjuts hem av hon som inte var halvbrasilianare utan på något vänster halvjapan.. (ASGARV!!) Men tro mig, hon ser inte ut som en halvjapan!!
Säger bara till er som sett mycket på L-word, när Shane och hennes blonda brud, som jag verkligen inte kommer ihåg namnet på) har det lite småhett i bilen utanför Kit´s premiär. Hett hett hett. Ohh jag.
Bra hejdå helt enkelt :P.

Vaknar upp nu på morgonen och undrar vad som sker med vädret. Ge mig värme och mera sol!!
Kanske ska träna med henne idag, det får vi se. Ska träffa Lännis och det är efterlängtat. Steam hade öppningspremiär igår, snacka om grymt café. Så himla fräscht. Där passar min Maria in! Godaste smoothiesarna gö dom med.
Jordgubbar, mango och juice. Klockren!

Applåd; Han hade klänning igår:)

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0