< Home

Mystik

"Du skriver mycket i gåtor..!"

Va? Jag? Pff.. nee inte då:P.
Klarspråk kommer här.

PT:n var på gymmet idag, HETA jäkel säger jag. Maaan. När jag vände mig om igår med 15kg vikten i handen så stod han där. Woow. Bacon vet vad jag snackar om. Låt oss säga volym.
Vi tackar någon för alla dessa mystiska personer och sexiga kroppar som omger oss.
Dom flesta som känner mig vet att jag är en aning sockerberoende (på god väg att jobba bort det). Tänk er att gymmet är en enda stor godisfabrik. Ahh!
Det har hänt igen- trosskyddsincidenten! Skabb!!!

Se bara på guldGUDINNAN!! Oj oj oj!! Videon är löjligt snyggt gjord!
Jag vet att låten inte är ny men har inte hört den med Milow tidigare. Definitivt inte sett videon. Hjälp Hami´s begär klockor slår larm!
Mums!
(Tack Muttis för handledningen :) )



På alla år jag tränat har jag inte tappat en vikt på min egen kropp tidigare. MEN idag gjorde jag det- självklart passande eftersom jag ska jobba som ett as ikväll. Skulle dra av 20 kg vikten från stången och den gled lite fortare än vad ´jag hade beräknat så missade och ta emot den och BOOM ned på min opererade fot. Precis där min skruv sitter som jag haft så problem med. Lyckat Emelie! Fy vad smidig man är. Nu gö det jäkligt ont. Blir nog gympaskor ikväll.

"Smärta är något överflödigt som lämnar kroppen"

Buu; Jag har kört fast med matten.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0