< Home

00.01 - Ny dag

Torsdag 26/11

Skoja inte vad effektiv fröken Hami har varit denna vecka.
Imorgon ska jag sätta mig och gå igenom alla mina flyttkartonger. Det är ett gäng.
Mitt motto- Tänk flytta lätt! Så massor ska slängas men det behövs verkligen , tro mig.
Har ett projekt att hitta Cao´s grafräknare och balansplatta med. Clean blandning om du frågar mig.

Imorgon är det även besökstime hos farbror doktorn. Otäcka cellprov ska tas. Men det är ju i ett bra syfte så
bara att lägga sig bekvämt gissar jag på. Andas man in och ut så är det snabbt överstökat. Dock är det mitt andra prov så håller tummarna att nästa dröjer.

Andreas Johansson verkar tycka synd om mig för att jag missar MVT-cupen. Han kanske har rätt men jag satsar nog på att få en glimt av Östgötgaslättens gamla rävar under några andra cuper.
Från en Boren spelare till en annan så har Maria Marcha Yngve visat goda kunskaper i att se det fina med onyttigheter och fina doftljus. Tackar ödmjukast för din vänskap och dom underbara orden som prydde ljuset.
Du är en av få som alltid är där.
Dina krönikor slår jag ett extra slag för. Fortsätt lika bra nu kvinna och sänd dom efter publ till mig så jag inte missar
fler.


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0