< Home

Fotvård

JAAA tack!
Ska man behöva ta tag i det och fixa en remiss för vänsterfoten? Orkar man op sig igen och missa minst ett år av "hyffsat" välmående. Varför fick jag ärva detta av dig Farmor?
SMÄRTA.. är som sagt en högre grad av njutning.. frågan är om det gäller denna med!?

Fråga mig inte vad som sker på nätterna i mitt huvud men nu har jag gjort det igen. Stått upp och trott att det
är morgon. Nu hann jag så lång som att kissa, ta på mig kläderna (läs; på överkroppen) och sätta mig igen
på sängen för att återigen svära för mig själv om hur otroligt ikke utvilad jag känner mig. Mörkret fick
även sin beskärda del av bitterhet i form av ord.
Som vanligt tar det hundra år innan poängen kommer.. om jag ens avslöjar den..
Men poängen är att när jag sitter på sängen och precis klarat av matchen i ordkastning så tittar jag på mobilen och ser att klockan visar 02:00!! WHAT!?!
Jag har återigen trott att det är dags för uppstigning och återigen börjat göra i ordning mig.
Orka mig själv..

Gör ett nytt försök att klara av natten (återigen läs; hela natten).

Har fått min kvot av Mange-kärlek över Skype idag. Skype som för övrigt alla mina vänner bör införskaffa sig. Detta säger jag nog bara för typ tionde gången. Billigt och smidigt så billigt att det är .. .GRATIS FOLKENS!!
Lanzarote verkar ta hand om henne samtidigt som dom utnyttjar henne, myten om Reseledarjobbet håller i sig.
Du är stark babe!
Shit så jag saknar henne.


 


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0