< Home

Hög som ett hus



Vad går du på egentligen?
Hur orkar du?

Hellu... it´s all about drugs. Dööhh!
Jahopp tänker ni, nu var det klippt för den bruden.. som ni inte redan hade räknat ut de.
Think twice säger jag!
Min drog är musik. Den får mig att orka. Om jag bara kunde skapa skiten själv. Å andra sidan när skulle jag ha
tid till de? Så sant som det är sagt så hinner jag inte med mycket annat än jobb och träning just nu.
November ska ge stora KAA-TJIIIINGET!
Inringd till Elixia imorgon, så dubbelt som förra veckan tis-fredag.
Kötta bort tröttheten och fram med DAMP-ungen i dig, nu kör vi!

Jag sitter i just denna minutosen och laddar aset av mig inför Back2Basic ska bli så skönt att dra iväg på
mördarpass. Behöver de.
Om ni vill mig något idag så är det kontorstid mellan 21.30-22.30.
OBS! Ni måste pricka in reklamen i Cityakuten då. Såvidare ni inte är trötta på livet.. då är det bara att "Put yourself out there!"

Till er som är idiotiskt bra på att ta min energi.. Jag orkar verkligen inte med er längre.
Eran reseledare har checkat ut nu, ingen uppoffring kommer att ske från min sida hädan efter.
Hasta la vista suckers!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0