< Home

Johan Falk

Jag har hört talas om serien och har till och med en känsla av att jag sett det för många år sedan.
Dom gamla avsnitten alltså. Nu har jag påbörjat dom senaste. Är man fast eller är man fast?

Funderar lite på om jag ska shoppa idag eller på lördag i Göteborg. Ska bli så fantstiskt mysigt att
gå på Liseberg Julmarknad.

Idag är det ett gäng Linkanfolk som står på tur att uppdatera mig om deras liv. Kollektiv Röding, Hjördis och Henrich aka Anna, Markus och lilla Elias sen avrundas kvällen med lite Marcha kos.
Men bra tänkt av lilla mig. Jaarråå!
Cao när ska vi ses? Blir det La familia reunion?

Snart lunch med Daniel.

Dumt att ta det lugnt när man är hemma.
Saknar att jobba faktiskt och att få träna framförallt.



Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0