< Home

När blev jag 10 år äldre?



Har ledigt idag och min plan var att festa. Nu efter att ha stått upp , lagt i en hårinpackning och bestämt dejt med
Clasénius så är jag inte upfore något party. Eller inte att bli full. Jag vill ut och träffa nytt folk och dansa.
Meh.. Skämtar jag eller?
Kan ju bero på att hon som skriver är lite trött på att vara trött.. haha..
Vill se New Moon med. Den går inatt finns iaf 200 platser kvar på nattbion. Kanske det sen en spontan partykväll med eller utan berusande drycker.


Funderar på Göterborg och hälsa på Nerf med tillskott. Hur högt slår inte Liseberg julmarknad?

Känner mig lite fika sugen så får se till att gö mig klar nu.

 

 


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0