< Home

November


Det har inte varit en enda soltimme under November.
Vad är mest angeläget - en high five eller botten upp?

November lider verkligen mot sitt slut vilket för mig innebär att helvetesmånaden
snart är en veckas sömn bort. Månaden då Norge får en gåva från staten i form av
halvskatt. Vilket som ni kloka där ute förstår att det också innebär att baggarna fortfarande
går runt och pillar sig i naveln samtidigt som svennarna sliter för polack-löner.
Allt är i sin ordning med andra ord.
Summan av kardemumman - 244 arbetade timmar för fröken Hami.
Har nog aldrig samlat i hop så många timmar under en månad.
Nu ska det fasiken klirra till ordentligt.

Som ni vet så är jag nyanställd på Elixia. Det är the place to be. Glöm aldrig de.
Känsliga läsare! Nu ber jag er vara uppmärksamma på att jag ger er chansen att titta bort några rader . Varningstecken, nu kan det komma skryt!
Skryt är det väl inte men jag måste få sträcka litet på mig och säga att det går `kjempe flott´ för mig på Ellan.
Fick 53/55 poäng av min insats. Tillvidargångssättet kan inte avslöjas p.g.a tystnadsplikt.
Men för att säga något så är det inte någon som känner mig som checka mig.
Sweet var ordet. Ännu mera SWWEEEET blir det när kommentaren `Hon borde fått full score´ fanns med.
Det jag föll på var inget jag kunde styra över.

Imorgon ska det shoppas med Sara på Sandvika Köpcenter, jobbelijobbas x 2 och njuta av min
lediga lördag!!!!


Att tillägga är..
Morris har fått en au-pair plats i Madrid hos en familj som brukar gå på Real.
Behöver jag betona att jag kommer och hälsar på?
Nee.. skulle inte tro det heller.
Hon är så värd den här chansen.
Du är värd den här chansen babe!!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0