< Home

Sömnbrist

Att man aldrig lär sig att ta vara på timmarna man har till för att sova.
Kan bara svara för mig själv men jag hittar alltid på mer intressanta saker som lockar mer än sömn. Logiskt.

Vad som inte är lika logiskt är att tåg biljetterna mellan Göteborg och Oslo kostar över 600kr.
Sj bör skärpa sig!
Swebus begär ca 200kr för en biljett.

Trots en lite lätt baksmälla så mår jag jäkligt bra. Sköna människor kan man inte få för mycket
av i sina liv.
Morgonens humör gick i topp när jag såg att jag fått min första löneslipp från Elixia.
KAAAA-TJIIIING!
Bra månad rakt igenom folkens.

Här sitter jag nu nyduschad och jäkligt nöjd över tillvaron om det inte var för att jag var tvungen att sitta på en buss inom kort hade jag kraschlandat på madrassen, som brorsan sparsamt haft under sängen under hela min vistelse så jag fått sova på soffan, med huvudet före. Strandad säl AB.

Det finns ryggslut sen finns det Ryggslut!!
Joodåå så att´e! ;)

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0