< Home

Suicidal?



11.30 smäller vi in en shot av lite godigheter i kroppen. Känns som det är en bläckpenna som ska under huden på mig. Lite bedövnig sen - smack - rysningar av välmående eller obehag? Behöver jag svara?

För att hålla er uppdaterad om mitt såkalla hembesök så får ni dagens dragning här under
11.30 - Sjukan
12.15 ca - Fika/Lunch med Ullis, favorit snuten.
13.30 - Bege mig mot Linkan för att träffa Kalle som förövrigt var sjukt het i kortklippt för att se Noomi på bio
18.00 - Motala
19.00 - Plocka upp frun på Hotellet, färddryck medtages
Resten av kvällen finns det inga tider eller planer för. Det kommer bli precis så som vi vill oigenomtänkt.

Om man skull kasta sig in i duschen? Det kan faktiskt vara en av mina favoritsysslor.. okey jag ska erkänna
att ta ett kokhett bad är kanske toppen på isberget endå.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0