< Home

Vilket lag spelar du i?

Har spenderat kvällen med några La familia-medlemmar. Som alltid när vi ses så är det på nivå högsta kvalité.
Det kikades lite på Södras förmågor i form av fotbollspelare i och med den erfarenheten rikare kan jag också
avslöja att det är ett ungt lag som står uppradat inför säsongen än så länge.
Roliga besked är att Sarah V.B Sandeback har skrivit på för Borens IK , inte helt hundra på att pennan nuddat
pappret ännu men beslutet är taget
, kanonkul tycker bloggen. Detta innebär att Hami nästan kan se alla sina pinglor
i Boren nästa år. En Södrareunion i Boren. Härligt. Jag hejjar ni springer. När jag väl stänger dörren om mig gråter jag för att jag saknar min åttakantiga läderboll-sport så mycket, men tröstar mig med att det inte finns tid och så får det nog se ut. Men skönt att div.2 kommer finnas i Motala. Älskade div.2.
Hami älskar som bekant när det smäller lite i närkamperna och det kommer jag få bevittna när andra fixar på plan.
Rysningar reda nu.
Supert!
Marcha kommer att få smälla lite på dom från mig annars skämmer jag ut henne genom att skrika konstiga nickname. Hon kommer att älska mig lika mycket då som nu. Eller?

Carro Cao Ekman har äntligen hittat hem till sitt Linköping och klubbadress för er som inte hängt med blir LKDFF ,tidigare tillhörande IFK Norrköping.
Cao kan, med sin stora potential och engagemang, gå så långt som hon vill. Att hon bedriver Sjukgymnaststudier på sidan av fotbollen bevisar bara hur målmedveten hon är. En stålkvinna som gillar Björn Borg-skor helt enkelt.

Vad det verkar så är det flera Södraspelare som har sökt upp nya spår i form av klubbar. Kommer bli en intressant säsong det känner jag på mig. Bäst av allt är nog att detta är bara början. Kan bara se en tråkig sak med att folk lämnar min senaste klubb och det är att avståndet att inom några år komma tillbaka i tvåan det blir från stort till väldigt stort. Men attan den som ger sig. Med dom yngre tjejerna så ser det lovande ut men inte inom den närmaste framtiden.
Att bygga från grunden är inte alltid negativt det har vi sett tydliga resultat i från Borens IK dam .
Man får bara aldrig sluta tro och kämpa tillsammans med en enorm portion glädje så tar man sig dit bara materialet tillåter.

Om jag spelar i något lag?
I två faktiskt ,men där behöver jag inte betala något medlemskap.
Silly season är året runt, ännu en fördel. ;)

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0