< Home

33 kr!!!

Øl kostar endast 33kr fram till midnatt på Fugazi/Ute ikvæll. Gør inte som landslaget och missa denna smørpassning. ALL IN!

Ni undrar sækert varfør, vi sæger lite nonchalant Dæfør.. Med en nærmare eftertanke kommer vi på att så svarar
man inte sina medmænniskor och redigerar genast svaret och sæger.. Kvællens DJ firar 10års jubileum. Big Party = 33kr øl fram till midnatt. It`s a done deal! YEAAH!

Sorgligt men sant så ær det så Adde , att jag inte varit hemma sedan jag læmnade lægenheten før dagens førsta jobbpass, runt en sisådær 07:20 i morse. Træning och en titt på dom værdeløsa blågula TOMTARNA  (aven dom i svarta trøjor var totalt værdeløsa) har tagit min tid.
Nu sitter jag ca en halvtimma tidigare på jobb och ska læsa lite i mina bøcker jag fått av Eirik. Hær ska det pluggas anatomi och øvningar. Jag ska ha jobbet!!
Men sjuuukt nervøs.

Fan vilken kvæll detta kommer bli, jag ær sjukt taggad. Dansa och jobba hela natten och sen upp till jobbet som børjar klockan 08.00-15.00 imorgon. Drivkraften 100% upp i lønen. Cashat in ganska fint denna helg.
Pengakåt? Neehee. Men mitt shoppingberoende børjar gøra hål i min budget. Inte bra.

Vore jækligt trevligt med ett besøk hær på Fuggan!

SES!!!! ;)

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0