< Home

God mat och het servitör!

Man får hela paketet på Yayya´s det må jag säga! Damn he´s hot! Maten var lika utsökt som sist.
Det går inte att få nog utav Yayya´s restauranger. Måste prova Vika nästa gång.
Sitter nu i hotellsängen och är nöjd och belåten. Så belåten att jag inte ens ser mina fötter längre. För att sätta ord på det så skulle man kunna säga att jag är i ca 12 månaden. Omöjligt att uppnå.. men inte för mig.

Hm.. har många förslag angående jobb nu. Svårt svårt svårt. Vet vad som skulle vara roligast, men vad är det bästa? Jobbintervju på måndag. Kittlar i 12månaders magen.

Kameran har varit flitigt framme under Mami´s besök och så ska det fortsätta. Imorgon ska vi leka japaner och gå på turisttur. Bara snön och regnet håller sig borta!
Hotellet är sååå fint!:)

Stick iväg och sup nu, jag fick för mycket av just alkohol igår. Men Du ser ovanligt fräsch ut. Köör på!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0