< Home

Huk(a) dig för hösten



Tittade igenom lite fotomappar från sommaren.. jag längtar tillbaka!!
Här sitter teamet och laddar inför match. Vi var jäkligt bra.. eller?
Känns sådär med facit i hand att vi fick stryk av två brudar. Vi var 4 killar och 1 tjej
på vår planhalva. (För er som inte fattar vilken sport så är det beach-volleyboll.)
Till vårt försvar kan vi säga att dom var väldigt duktiga.
Men endå..utklassning var väl onödigt kan man tycka. Kan det bero på vätskan som vi
drog i oss innan? Hört att det ska vara bra med mycket vätska när det är varmt.
Inkluderar inte det öl???
I helgen måste jag slänga upp lite bilder på facen, dom är så jäkla härliga.
Får dra ihop gänget och dra på oss vintermunderingen så drar vi ut i backarna
för hej vad det går, snart är det jul.
På tal om jul så kan jag berätta att det var tomteverkstad på EMH idag.
Petra och Jag stod för Körsång och lagning av Julgåvor. Tror vi försökte på ett kano med.
Helt säker på att fröken Svärdh kommer att rätta mig nu när jag skrev så,
och det hoppas jag hon gör. Men heter det inte att man sjunger i kano?
Snyggt var det ialla fall inte, men stämningsfullt. (Tyckte ialla fall vi två..)

Jag vill ha, Jul.
Jag vill ha, Sommar.
Jag vill ha, Vinter.
Jag vill ha, Midsommar.
Jag vill ha.. så mycket mycket mer än det.
Vet bara inte vart jag ska börja. Lite kan man styra över men inte allt:)
(nu får ni allt tänka vad jag menar med det)


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0