< Home

Materialistiska svin


Intervju nr 2 är avklarad. Första gången var det gruppintervju med rollspel. Andra gången var det samtal en och en. På Onsdag är det jag som ska provjobba - jag - är - - nervös!!!!
Andas
In.
Andas
Ut.
För tusan Hami, back to basic nu. ANDAS!
Men svårt när man får framtiden utstakad så som jag fick idag. Det låter helt fantastiskt men ahh.. Vad vill jag?
Jag vet att det är precis vad jag vill men är det rätt tid?

Jag har separationsångest från Oslo - redan.


Hälsade på borta hos Familjen Pintar/Lindgren/Nellfur idag. Bedrev en liten pysselstuga så här på kvällskvisten.
Ett halsband blev det. Tråden räckte inte till så fick designa om min uttänkta design. Visst låter det flådigt när jag skriver design. Vill bara göra det en gång till så vi riktigt har fått med det i texten... Design.
Bild på detta mästerverk kan jag förmodligen bjuda på imorgon. Så försök sova ordentligt utan bildbevis
Hamp by Hami ´s kreation inatt. Deal?

När jag tog mig hem ifrån Familjen vid Hausmania så valde jag att gå på upptäcksfärd. Istället för att hoppa på
bussen fortsatte jag att gå. Smått rebelliskt handlat med tanke på att skymningen lagt sig som ett duntäcke över Oslo.
Kan nu berätta att jag vet vilken låång nedförsbacke Clasénius har till Familjen. Vilken upptäckt!
Efter att jag väl hoppat på bussen och hamnat i rätt område valde jag att återigen promenera.
Det är jag väldigt glad för. Vilke view. Det är något mystiskt med denna person.. helt klart. Hm.

En vacker dag lovar jag, nästan , att jag ska sluta skriva i gåtor..
Kanske rent av i morgon, eller dagen efter, eller dagen efter dagen efter.. Den som följer bloggen får se. (trummvirvel)

I helgen ska det köpas nya bindningar, det får bli så. Cash-ut! :(
Snart är det torsdag. Längtar så till Cardio Combat klassen.. Yees!


Förtydligande: Diagnos har ej fastställts på denna människa som sitter bakom denna blogg. Men en sak vet vi..
Föräldrarna tappade henne hårt i golvet som liten.. Åtminstone så är det de närmaste en förklaring bloggen kan bistå med. Good enough?


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0