< Home

Plattfall

Två flator sitter på restaurangen där Eirik (den straighta av mina Eirikor) och jag ska hämta mat. Samtidigt som jag betalar hör jag att
ena kvinnan (den fullaste av dom fulla flatorna) säga något till Eirik.
Följande sker.
Jag- Vad sa hon?
Eirik- Det vill du ikke veta!
Jag- Säg nu.. kom igen klart jag vill..
(vilket jag djupt ångrar att jag ville)
Eirik- Den fullaste kvinnan frågade om min Kjäreste (blogg anm; jag) var kvinna eller man?!

Där dog jag.
Så kvinnlig är jag.. eller så är det han som är så kvinnlig.
Sårad!!

Till er info hade jag mina Nike air Max skor (lila), Chinos, Svart/lila jacka, uppsatthår i ponytale samt smink.
Fan för henne:(
Kunde inte släppa händelsen då hon riktigt fick in en fullpott. Vilket fetto säger jag. Supa på en söndag.. gå hem och skäms! Eirik försäkrade mig om att jag är het.. jag tror honom INTE!

(Bjuder på denna förödmjukelse för er folket.. skratta, gråt, håna.. gör vad ni vill så länge ni inte säger detta till
någon främling.. Anti-depp piller någon?)

Skratt blandat med sorg.


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0