< Home

Rollspel

Första gången jag har varit med om och i ett rollspel. Det var nervöst, svårt men fasiken så kul det var.
Jag fick dock total hjärnsläpp men det får jag väl bjuda på. När gruppsammansättningen såg ut såhär.
Person 1; Svensk, sjukgymnast samt svart bälte i Ju-Jutsu
Person 2; Norsk, jobbar i receptionen på centret och ingår i ett projekt som var till stor fördel för henne nu.
               Jobbat som specialpedagog med handikappade barn.
Person 3; Amerikan, kom från Houston för att spela Basket i Europa. Tränat elittoppen och tränat med dom
               precis hit flyttad från gud vet vad..
Person 4; Norsk, simmare ett gäng pallplaceringar i NM och tränar nu A,B och givetvis C-laget ibland.
Person 5; JAG!

Om det går vägen ska jag vara jääävligt lycklig för de. Visade en övning åt helsike fel.. Rööv. Men men.
Intervjuen är en mycket bra erfarenhet om det inte skulle gå dit jag vill. Pluspoäng för de.

En sak till (fast det är en annan sak så jag skriver så här istället), En annan sak..
Jag fick 47/61 på webbprovet i matten. Jaaaaarrrråååå!!!
Imorgon klockan 14:15 är det avrättning. Hami ska prata i mattetermer med sin lärare över telefon.
Skjut mig nu!

Har lite svårt att släppa helgen... hm undra varför.. ;)


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0