< Home

Sysselsättningsgrad -10


Godmorgon.

Att vara hemma är ingen dans på rosor. Man sover alldeles för länge. Man får alldeles för mycket tid på dyngnet.
Ni ser inte alls bra detta. Imorgon är det tillbaka till jobbet som gäller. Jag glädjer mig, hör och häpna.

Om man skulle pyssla lite då. Dagens projekt; Nyckelband, halsband, ny fotlänk, tre tavlor (om inspirationen vill till) . Borde man ta en promenad först? Lite friskluft har aldrig skadat någon inte ens dom som är hemma från jobbet. Hm..

Jag hade en sådan underbar dröm inatt. Tänkte verkligen bjuda er på den men i skrivande stund minns jag bara
små fragment och det skulle snabbt bli till en grötig sörja. Så för allas trevnad så hoppar jag innehållet och bara
konstaterar att den var.. Inte dum!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0