< Home

walk of...?

eller?

jag är ett  vrak. Stinker mer än vanligt, ser värre ut än vanligt, mår värre än vanligt. Allt är så värt om man tittar tillbaka på gårdagen! Seriöst Seraphin , vad gjorde vi inte igår!? Galet bra form var vi i!!

 

Det tog ca 15 timmar att inse sitt misstag, att ta hit Mami. (meningen läses med en stor portion charm och en mindre portion nypa salt) Mami bangade igår och ja, jag drog på stort. Är det fest så är det.
Klockan 08.00 ringer hon och vad som skedde minuter efter jag plockat upp luren är följande;
 
Mami- Var är du??
Jag- Eh.. (tittar mig omkring och inser vart jag är och känner mig aningen ovan med situationen att någon ringer och kollar varför jag inte kommit hem). Borta. Vad är klockan?
Mami- Är du på efterfest eller sover du?
Jag- Uh..hm. mm , sover!
Mami- Kom hem snart..
Jag- Mmm, snart.

Lägger på luren och somnar om. Vaknar, kollar läget med hyresvärden och dra mig tillbaka.

Kan man köpa tillbaka pusselbitarna från igår? Minnet är så fint ihopskrynklat. Precis så det ska vara om man
satsar på All in.
Cred till mig så pallade trycket att hålla mig från Buffén.

Nu skriker hon igen.. Jag måste sätta fart nu. Till er som funderar på att ta era mammor till kollektivet.. Tänk igen! ;)
Så illa är det inte men ahh, lugn säger jag bara, kvinna lugn! Snart shopping (lämna kortet hemma?) sen hotell, middag och Bio. Jaaadåå!


Missen:
"Jaa då var det lite kontroll här. Kan jag få se på biljetten eller resebevis!"
Faaan , 750kr fattigare. Glömt månadskortet hemma. Bitter? Jag? Neehee!
Eller!?


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0