< Home

Drömkåken?

Jag gillar kåken, vårt boende är bra. Det kommer bli en spricka när Tessan flyttar. Don´t , please!
Vem ska täcka upp Sverige med mig nu? En Halmstadbo dessutom.

Nu har jag kollat lite med Tonje på stemman och ska lägga mig.
Justein och jag körde B2B som vanligt på dessa hat-måndagar och jaa.. killen droppar go info om PT-killarna.
Smarrigt. HAHA!
Fan vad jag vill in till omklädningsrummet deras ibland.
Snacka om spontan kommentar efter att jag dragit honom bakom mig med hjälp av en sele över hallens, just då, väldigt långa golv -"Shit grymt jobbat, 84 kg bög bara sådär, jäklar vad det gick!" Sköning!! Snacka om att vi garvade.

Mamihami kommer hit den 2 okt! Lycka! Kvinnan vill dock att vi bor på hotell ialla fall en natt.. Är det nu hon
försiktigt säger "Jag vill inte bo i ditt lilla rum??" Ska försöka se mellan fingrarna mami ;),





Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0