< Home

Gårdagen

Det levde upp till förväntningarna.. Det var en sinneskjukt bra film, stämmning, bra mängd på folk, arrangemang.
Det var klockrent!
Hannes, du anar inte vad du missade:P

Sitter här och har ångest. Ska jobba på chefen´s dotters dop nu. Jag kommer stressa sönder mig. Den planeringen jag fick kommer aldrig att hålla. Här har ni Emelie, bartendern, kocken, städerskan, minglaren.

Suck!

Hook up?

Ingen stress, andas och så kör du bara. Mm precis min tanke.

Sophie, jag träffade Skuggan igår. Trevligt, trevligt.
Hehe.

Hoppar framför t-banan tror jag. Eller så dödar du mig.
(För nytillkommna tittare kan jag berätta att man inte behöver eller ska ta allt som skrivs i bloggen jätteseriöst!)


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0