< Home

Julen är här


eller?



Är så sjukt sugen på julen nu. Vill ha julpynt nuuu. Girlanger, doftljus, adventsljusstakar, granar, lussekatter, pepparkakor, snälla människor (ja detta får man oftast träffa runt jul), bra filmer med jultema som rullar dygnet runt.. Vem gillar inte filmen Ensamma hemma när Kevin är själv i NY. Åh ja ja ja!
Inte bara julen jag längtar efter utan även NY. Två år sen jag var där och saknar det så mycket. NY med min fina Emma.
Idiot som jag är så saknar jag annandagsrean i butiken. Mitt i den helt sinnesjuka stressen så var det helt underbart.

Nu har jag tagit ett beslut, det måste gå fort fram till jul nu men självaste julafton kan vi slopa. Låter bra tycker jag. Då säger vi så.

Lännis har precis sms:at det obligatoriska sms:et "Jag är hemma nu bejb!" . Nu kan jag somna gott när jag vet att hon är hemma välbehållen. Sen att vi lade ribban på sisådär 10kg + för denna kväll är en helt annan femma.



I will always find you wherever you fly.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0