< Home

Lagersalg



Jahopp.. då har man shoppat igen då. Emelie för faa-aan! Men det blev ju liksom en sak sen två saker och helt appropå blev det massa saker. Men billigt blev de.. om man tänker på hur dyrt det skulle varit annars.
Köpte Juvena (grym hudvårdsserie) 3 produkter för 150kr. Det är billigt. Hittade min gamla favorit doft Donna för 75kr. Cash ut, cash ut.. Men nu i veckan ska jag casha in mina skulder. Ni som känner er träffade kan vänta er mitt kontonummer i veckan. Kommer casha på ganska bra där.

Mami, hur mår du egentligen? Bror ringde och sa att du var dålig igen! Jävla njurar. Fuck!

Började att lyssna på Olycksfågeln av Camilla Läckberg idag på jobbet (läs ljudbok) och kan inte sluta lyssna.
Spännande som attans.

Här med kan jag checka av att jag besökt det stora Biblioteket i Oslo. Kändes mest som ett museum.
Pinsamt värre var det när jag höll på att slå pannan i bordet för att jag nickade till. Men det är så att jag är ganska trött nu för tiden. Det liksom skedde en sak... eh.. det var så att...meh hallå liksom det var inte meningen...
(står med fötterna inåt så att tårna möter varandra och håller nervöst i tröjkanten samtidigt som jag vrider kroppen från höger till vänster, blicken släppar inte en cm från backen..)
-jo.. jag försov mig igen!
Hur är det möjligt?!
Jag har nu gjort det två gånger på väldigt kort tid. Denna gången bara 40 min men det är 40min för mycket. Blev så arg att jag skulle kunnat börja tjuta vilken sekund som helst i morse. Tack Clasénius för att du kom ihåg att väcka mig!!

Tittar på dom där jäkla bilderna på facen som en kollega lagt upp.. Svaret på er fråga om jag bar en magtröja och hela tiden låg på marken är följande.
1. Nej jag ingen magtröja (inte från början) hade en ganska baggy tröja som vägrade hålla sig där den skulle, ska väl tillägga att det blåste storm.
2. Nog för att det är skönt att ligga ner och titta upp mot himlen men jag illustrerade bara Bambi på ett halt däck.

Good enough?
Nää, trodde väl inte det heller men ja.. life is life:)


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0