< Home

Men jaa jaa jaa, Hej Solen!


Kan inte vakna med ett bättre humör.
Idag händer det - plocka upp shoppingpåsarna:). Ohh Yes!
Vilka guldkorn jag köpte igår. Kommer absolut visa er bilder. Men hinner inte nu.
Flisa/Tuppa är på väg hit på brädan, vi ska pyssla och bara ha det grymt bra innan jag ska på barutbildning på Grand. Halvpepp men det kommer att bli skoj. Fick veta igår att vi ska ha 400kr mer var i dricks sedan tisdagen.
Det mina vänner är pricken över i:et på den sjukaste dricksen. Thanks!!

Hur mycket kan man garva åt sin galna mami. Ni alla undrar varför jag blev som jag blev. Den frågan
besvarar sig själv om man känner L.Hamberg.
Fick sms innan jobbet igår. "År du hemma första helgen i oktober? Då kommer the BITCH!"
1. Hon håller fortfarande på att lära sig stava till Är.. Svårt men det är nära nu.
2. Om jag är hemma? Vart skulle jag annars vara?
3. The BITCH IS COMING!!!!!

LYCKA!


Lännis,
du och jag en lördag på stan är lika med livsfara. Men låt oss införa Åpent Bakeri och dess pannkakor med bär och sirap till en vana på lördagarna. Shall we?



Frågan är har vi sagt Hej Då till en guldmunk nu?? Hoppas!

 


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0