< Home

Stopp!!

Sämsta starten på dagen men den resulterade i en perfekt dag.
Clasénius, Hannes och jag drog på lagerutförsäljning hos Swag. Vi tog först ut pengar
utifall (mot all förmodan) inte hade babs. Det hade dom. Vi utnyttjade läget.
Hannes hittade en Burton Rolls Royce jacka. (fråga mig inte vad just de märket hette.. det är Burton,
men inte den vanliga kollektionen)
Jag kände verkligen vilket behov jag hade av en ny bräda så.. ja knallade därifrån med en Burton Lux och ett par boots, även dom från Burton. Eftersom jag ville ha några pannband också så lade vi ned dom med.
Kalaset slutade på endast 3118kr (inte helt säker där men en hundring i diff i så fall).
Ahhhh så billigt! 50% på brädan och 70% på bootsen.

Hami diggar detta!!!

Hemkommen direkt från shoppingturen får jag ett samtal från Susan. Det var ett mycket passande
förslag jag fick. Vi sprang runt hela Frognerparken backe ner och backe upp för att sedan ta oss till
Catslide-passet. Grymt!
Nu trött, mätt och lycklig ligger jag här med bootsen påsnörade och med brädan i famnen. 
Sängen har aldrig känts så härlig. 
(det skulle kunna vara sant... haha. Hannes inspirerade mig där.)

Imorgon lovas det bilder!

2min till deadline.. what to do?


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0