< Home

La familia!

Busy day for me.

but

a really good one.


Met my girls from La familia (not everyone but some) today
and our memories from "the golden time" is clear, feels like everything happend yesterday.
My lovely "Brotha from anotha motha" (cant stop laughing when Im thinking of what peolpe think of us.. haha You and me Jennifer!!)

Check her blog, she´s a genius!
This text under is from her blog after our la familia date.
LOL!

"This is for my BRO!

Att åter börja rimma i amatörmässig skala
sätter press på mig att låta orden få tala

Men bara för att bro propagerade för idén
ska jag göra mitt bästa för att inte verka klen

Återsamling med la familia denna afton som var
vilka skratt, vilka brudar, vilka minnen vi har

Det spelar ingen roll om åren blir två tre eller flera
vi minns varandra ändå och skrattar ännu mera

Vi har spelat i samma lag och kan sova i samma hus
det var så det var sagt under kvällens konstiga bus

BRO lämnar vårt land på lördag för varmare stränder
mot Surfers paradise där man inte hackar tänder

Jag gillar din style, no limits bara tuta o kör
du din vackra lilla böna som brasilianare förför

Enjoy your aussi life det kommer bli wonder
tills vi ses igen tar jag hand om dina fonder"

http://jnnifr.blogg.se/

Thank you Bro!! Thank you! 




Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0