< Home

Fran stottemedlem till huvudsponsor




Aterigen sitter vi pa restaurangen Exotic. Vi forsoker varje gang att vara kreativa och valja
"nya" ratter. Misslyckandet ar totalt i tva avseenden.
Sara provar men ger fran daliga till riktigt daliga betyg pa nya smakerna.
Jag provar nyheter som plain rice, pizza calzone, plain panncake och annat som jag aldrig atit forut.
Livet mitt bestar av manga overraskningar(?)!

Just nu ar det lugnt pa Malapascua. Manga har avslutat sina kurser och folk reser fran on.
BBC har haft ett crew har i veckan for att spela in lite film on varldens 60 giftgaste djur under ytan.
Skadespelaren har en utsokt muskolos kropp.Dock ar han gammal och britt sa det blir minus dubbelt upp dar.


Sara Christina Hogberg...har ett morgonhumor som kan liknas med en person som ligger i koma.. halvt dod.
Nog for att jag ar morgontrott men hon ar heeelt otrolig.
Sara har aven ett smeknamn Tant Gron.. under resans forsta 10dagar har aven ett nytt smeknamn visat sin sjalvklara plats.
Foljande incidenter har lagt pusselbitarna pa plats.

S-Ameh ..neee... Vart ar vi?
Jo nu vet jag, nasta ska vi ta vanster!
E- Eh.. naaae inte riktigt va!?!
S- Joho! Kanner igen mig nu!
E- Okeeey!?!
S-Hehe, oj! Vanster ar det inte ser jag nu!
Vart ar vi egentligen? Har bor inte vi
E- Titta at hoger, tva bungalows bort, dar bor vi!!

SOOT TJEJ!!
Hennes nya namn ar saklart DORIS (kanner du inte till Doris sa ar det bara och satta sig och se Hitta Nemo!)

En annan ganska gullig sak som min resekamrat har for vana att gora ar att missbruka ting.
Hade en intervention med henne haromdagen.
Kollade henne djupt i ogonen och sa foljande : Sara! Du har ett missbruk. Du ar lotionmissbrukare.
Kvinnan ar helt sinnesjukt skon. Lyssna pa detta.
Hon smorjer sig med SPF 30, vilket verkligen behovs i den har starka solen. En kvart senare kommer ALOE VERAn fram. Smorj, smorj.
Ytterligare tva kvarter senare har hon hunnit smorja tva omgangar senare med SPF 30 sa sager hon.
Nu maste jag minst ha SPF 90!!
Jag garvade nastan sa jag tjot!! Herre min ge!!!
Skonaste med detta kan man tycka ar kommentaren. Men det basta ar att hon gor det innan vi ska lagga oss!! 

Kunde inte avsluta Advance kursen. Har sjukt ont i halsen (hur nu det gick till med tanke pa att halsmandlarna ar borta!)
Sa jag kan titulera mig, fran att vara stottemedlem i BitterFitta-klubben till att vara huvudsponsor!!
Men men.. far gora det under resans gang nu.

Imorgon bitti lamnar vi ett paradis for ett annat. Vi har styrt kompassen mot Boracay!!




Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0