< Home

Bitchslap



Cardio Combat?
Var jag full när jag skrev dagens tidigare inlägg?
Back 2 Basic ska det vara.

Vi skulle väl kunna säga så här - 2,20 timmar och 1222kcal senare så känns det som man fått feta smällen i facet.
Back 2 Basic varar i 1h 30 min, Corepasset som ligger invävt i andra passet 30min sen var jag tvungen att
köra lite Crosstrainer i 20min. Min kropp hade varit orörlig om jag inte hade gjort allt jag kunnat för att mjuka upp dom redan stela benen.
Det blir ett ganska bra pass då man har B2B som ligger på en lägsta puls på 150 och max den här gången var nog 198 tror jag. Sen att få inte lite Core som drar ner pulsen är ganska skönt men jäkligt effektivt.

Nu ska jag visa vart skåpet ska stå.

Pissinlägg men jag har inte tid med er.
Jobbar på Elixia och EMH imorgon så känner att jag måste sova nu.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0