< Home

Emelie för heebete!!!

Emelie tänkte till och insåg att sömn efter jobbet (som jag slutade 05.00,hemma 05.30) var helt onödigt då
jag skulle upp vid 07.30 igen. Med tanke på mitt försovningsregister så var det inte en sak jag skulle satt upp
på tavlan under -Bra beslut.
Hur som väl på bussen så sov jag nästan ovaggat i ca 7 timmar. Jahopp så var den resan mellan Oslo och Sthlm klar.
Behöver jag säga att jag såg ut som ett crack-luder när jag kom fram till t-centralen?
Förmodligen inte!

Väl ute i Bergshamra mötte mina två solbrändavänner mig och vi hade en helt fantastisk kväll.
Mys i studentlyan och sen bar det av mot SF och lite Joel Kinnaman dejtande.
Vi alla tre kände oss sjukt trötta. Ingen som sätter imot om jag säger att jag somnade först.
Snabba Cash var.. låt mig tänka.. ja okey antar jag. Förväntade mig mycket mer - nej jag har inte läst boken)
men Joel var.. het som förväntat.
Rakade killar - Ja tack!

Maria och jag bara lotsade runt på söder idag och tog en kanon god lunch på Snaps innan vi skulle möta upp våran Indier Sanna vid Götgatsbacken.
Kvinnan som har blivit av med sin mobil kläcker " Halv två vid backen"
Okey tänker vi..
Klockan blir; Halv två. Kvart i två. Två.
Inte ens våra vrål hjälpte - Sanna Saaaannnnaaaa!!!!

Väl på tåget mot Hallsberg så tänkte jag följande
Jag ringer sjuka Andre för han har alltid något stört att berätta.
Det slår aldrig fel!!
Tack Andre!
HAHAH!
Efter samtalet så ställde jag alarmet och somnade som ett litet barn.
Vaknade till och snoozade lite. Inte skulle jag var framme så här tidigt.
Glatt ställde jag klockan och somnade om igen!

"Ding-dong : Ja då var vi i Hallsberg, Hallsberg Station"
HELVETE, jag ska av!!!!!!!!
Med 4½ väska kastade jag mig fram i gången, Panikslagen för att jag skulle behöva åka till Skövde innan jag skulle kunna vända tillbaka till Hallsberg.
Skickade ut väskorna på perrongen och näst intill hoppade av tåget. Andades till och insåg att jag var knappt vaken. Jag hade bara rivit ner alla mina tillhörigheter så som; Ipod, mobil, halsduk, tuggummin m.m i väskan som i sin tur var vääldigt öppen. Smartasset jag kastade ju ut väskorna men som tur var så ramlade ingenting ur.



jag och mitt sovande kommer att ta kålen på mig. Tokstressad varje gång jag vaknar.

 

Dagens jävla miss går endå till Feelgood som höjt sitt veckoträningskort till 250. AHH!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0