< Home

paraiso awaits mo

med den rubriken så kan man inte annat än att njuta av all vacker snö som dalar ner
och lägger sig på marken. Nu är det verkligen perfekt vinterväder. -5´C och fullt med snö.
Det gillar vi starkt!
Ja, men shiiit jag glömde nästan att jag ska till värmen, till paradiset, på söndag. Opps lätt att glömma när det är så härlig väder här hemma.

Jobbar på ett litet projekt mitt upp bland all stress med allt som bara måste göras här hemma innan man ger
sig av mot Nyköping på lördag.

Hur gillar ni vår planering - att vi börjat kolla mer noggrant angående Visum (och dess regler) fyra arbetsdagar innan vi ska åka?
Jag kan tycka att vi var ute i lite väl god tid.. eller?
Mohaha!


Som ni förmodligen har läst på facen så har jag klagat enorm om min kroppshydda (tänk mer hyreshus aka miljonprojekt) den senaste tiden. SUCK!
Men förhoppninsvis så har vi kommit på vad det kan vara. Uppblåst mage, irritation, nedstämdhet, viktuppgång,
orolig mage, magsmärtor - jaa det är bara några av dom små härliga symptom jag har.
Kul!
Otroligt jobbigt när man ska åka iväg så lång tid.
Preventivmedel som man måste tillföra kroppen förstör allt som har med humör och träningsform att göra.
Ibland måste man prioritera annrorlunda när kroppen tacklar vissa saker bättre än andra men när jag kommer hem, om det här fortsätter, så ska jag styra upp ett och annat.
Tills dess får det bli intervaller på stranden så länge.
Många av er tror att det handlar om ytlighet men det är så mycket mer än det. Man måste se hela bilden.

Sitter i skrivandes stund på mammas kontor på VC. Jag leker doktor, eller snarare distrikta. :)
Det tråkiga är väl att jag inte har någon att leka med - mami jobbar.
Blir att sticka till gymmet och sen träffa Pysan & Peggy (låter som två ur ett barnprogram. Ungefär så det känns ibland, dom är hel skööna)

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0