< Home

Tonfisk



Kattmat?
Skit samma jag äter det med ett leende. OBS! Givetvis sker det så glamouröst som direkt ur konservburken. Vi kan klaga lite på att jag äter den innan träningen men var så sugen. HAHA!
Cottage cheesen får vacker stå kvar i kylen till efter träningen.
Jag bävar för att äta skiten.

Sara (min vän och resepartner) har gjort lite av en deal till våran resa.
Eftersom jag är urusel på att lära mig äta grönsaker och frukter ska hon få lära mig att göra det.
Igengäld ska jag få henne att träna. Vilket i sin tur gör att jag inte får onda ögat när jag ska träna.
Det gillar vi.
Som jag har nämt ett par gånger under helgen så har vi bokat biljetten till Filippinerna nu och med biljetten körde vi två hotellnätter så vi kan sova jetlagen av oss. Vad jag inte har nämt är att det finns gym på hotellet.
(jag hade inget med valet av hotell att göra ;) ) Skönt att vi börjar resan med lite lyx för att sedan bosätta oss under palmlöv som tak över huvudet.
Ah.

Nu måste jag äta klart för snart blir det, som varje vecka, mördarpasset - Back2Basic.
Snart är man lite över 1000kcal fattigare. wohhoo! Älska träning!!

 

 


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0