< Home

det finns inget som heter - att vanta for lange



Facebooken laddas med bilder fran Borneo, KL och Bali. Nu hander det mina kara lasare, nu hander det.
Sa kika in dar ikvall ar ni lite harliga bilder att hitta. Hinner nog inte helt klart men lite av varje stalle hinner jag nog med.

Eftersom jag har fatt min , vad jag kallar dodsdom med hemresedagen, sa ska jag shoppa loss ikvall. Maste satta fart nu om jag ska kunna hinna med allt som jag ska. Pluspoang till mig som ska kopa vykort idag och skicka ivag.
Hej hej Svenska Posten.
Tank for all del att det ar tanken som raknas.. matte dom bara komma fram.

Inhandlingslista idag:
Ny vaska, handbagage och ev rullvaska. (vilket ar ett maste sen iaf. Liiite mycket shopping har.. opps)
Linnen
Byxor (ja ni laste ratt.. har inga varma klader i sverige)
Skor
Trojor
Kanske en fjarde bikini
Smycken

Det ar val vad som finns pa listan innan jag klivit over troskeln till shoppingparadiset:)


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0