< Home

Hot shower, roomservice, 19th floor, cabeltv, SOFT pillow and bed..


Ungefar sa illa hade jag det inatt nar jag lyxae till med en roomservice klockan 00.30 pa natten.
Ska man flacka med pengarna kan man lika garna gora det ordentligt
{precis dar tutade mina oron som om jag var ett lok. Angest pa ingang? Det gar bra.. eller?)

Insag igar att dom har en Skybar har och pool, gym, spa och massa annat man kan unna sig med.
Funderar pa en timmes bodyscrub och massage innan jag lamnar heaven for att rocka denna sketna stad.
Hotellet har till min stora fortjusning ett bageri. Bakelserna ar... massiva for att ta till med nagot stort.
Kanske en sadan som transportbransle?

Dagens backpackerklass vs bussinesklass..
Emelie aker ner fran 19 vaningen till Lobbyn och har pa sig foljande outfit:
Roxy flipflop
Adidas 70-tals shorts (korta och rosa)
Oversize linne fran Roxy
och ett ruffsigt a la saltvatten har som lever sitt eget liv.

Dom andra gasterna hade:
Gucci, YSL, Prada och ja gud vet allt. For att inte prata om alla metallblankande American Express card som kastas upp for att betala den natta summan.

En annan kastade upp sitt svenska arbetarklass VISA med rosa bild pa.. Hej Handelsbanken Hej!

Satte mig ner i Lobbyn for att, som man brukar kalla det, Klippa och Klistra lite.
Det var dags att sanda alla kvitton och medicinska rapporter till SOS international.
Nett och jamt 16 A4 sidor med minst 2 kvitton pa varje.
Ge mig pengar era...

Vi kryddar dagen lite med att saga foljande - Det ser morkt ut med flyg hem idag.
Med den info ger jag er nu 100.000kr fragan..
Ar Emelie pa ett stralande humor for det?



Svar: Sjalvklart... jag dor inte men det kunde ha klaffat lite battre for mig.
Dags att dra sig upp mot sangen och hoppa lite till MTV innan jag maste checka ut.


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0