< Home

Thaipojk pa Indonesiskmark

Thaipojken Joel ar har och jag ar kanon glad for det.
Vilken gardag vi hade. Riktigt lyckad med tanke pa allt.

Ikvall vill jag att vi hyser all hat till SOS INTERNATIONAL som har forstort mina sista tva kvallar pa min
livs resa. Dom lovade att ge mig all info nagra dagar innan avresedagen..
Idag pa eftermiddagen skickade dom min biljett.. JAG AKER IMORGON EFTERMIDDAG!!


Arg, ledsen, radd, forbannad, irriterad.. ja inte fan vet jag. Jag ar allt.
Och mitt sprak ar en sak.. ohyffsat just nu.

Utlopp for mina kanslor.
Nu jaklar maste jag sysselsatta mig.
SKYNDA SKYNDA NU AR DET BRATTOM!


31Mars Bali-Bangkok
1 April Bangkok- Kopenhamn
1 April Kopenhamn - Linkoping
1 April Taxi Flygplats linkoping till sjukhuset.

FUCK THEM!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0